пятница, 17 августа 2012 г.

5 рецептів щастя від Фауджа




1. Щоб бути щасливим, перш за все потрібно мати велике серце.
2. Позитивне мислення і компанія людей, які чимось захоплені і хочуть рухатися вперед, - ось що підтримує в мені сили і робить мене щасливим.
3. Я з вдячністю і смиренням приймаю все, що послано мені Богом.
4. Більшість пенсіонерів Великобританії не слідують дієті і пересуваються на машині, що робить їх хворими, немічними і нещасними. Я ж не готовий сидіти на місці. Мене це вбиває. Тому я бігаю, завжди посміхаюся і їм багато імбиру і каррі.


5. Я не думаю про себе як літнього чоловіка. Як тільки я собі дозволю подивитися на себе як на старця - я втрачу все. Вік - він же тільки в розумі. Позитивне мислення робить можливим все.Йому вже виповнилося 100 років, а він все ще продовжує бігати і має відмінну фізичну форму. У 2011 році Фауджа Сингх увійшов до книги рекордів Гіннеса як найстарший марафонець, пробігши повний марафон у віці 100 років.За останні 10 років він встановив 12 світових, європейських і британських рекордів. На Олімпіаді 2004 року в Афінах він був удостоєний честі взяти участь в доставці факела на гору Олімп. У тому ж році літній марафонець став обличчям рекламної кампанії кросівок Adidas, названих на його честь.З середини 1990-х років проживає в лондонському районі Ілфорд. Індус, розповідаючи про свої секрети довгожителя, стверджує, що просто настільки любить спорт, що не пропускає жодного тренування.Особлива пристрасть до спорту в нього виникла в 89 років, з тих пір він брав участь в 7 марафонах і записався на участь у марафоні, який пройде в 2012 році в Единбурзі. Там найстарішому спортсмену потрібно буде пробігти 42 км.Більшість людей мріють купити машину, а цей індус не визнає ніяких обмежень для тіла, продовжує рухатися і тим самим зумів у такому похилому віці бути бадьорим і енергійним.В день він пробігає 16 км, їсть один раз в день трохи овочів з імбиром і карі, п'є трохи чаю. В одному з інтерв'ю він розповідав, що був вражений тим, що його британські ровесники ведуть малорухливий спосіб життя, їдять жирне і списують своє погане самопочуття на вік.Зараз Фауджа Сингх переїхав до Лондона, він продовжує залишатися життєрадісним, позитивним, допомагає людям і не їсть шкідливу їжу. Дата його народження 1 квітня 1911. Індус вважає, що не варто турбуватися через дрібниці і відчувати стреси. «Якщо є речі, які ви не можете змінити, перестаньте про них турбуватися» - говорить Фауджа Сінгх, - «Насолоджуйтеся життям і уникайте поганих людей».

Джерело: http://www.moesoznanye.ru

Комментариев нет:

Отправить комментарий